Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 kwietnia 2012

Kolejne poszukiwania

Minął kolejny weekend i nareszcie mogę powrócić do projektu. 

Podczas poszukiwań baterii, regulatorów i reszty elementów które mi jeszcze brakują natknąłem się na kilka ciekawych filmów.

Oto one:

 

 Szok ile to maleństwo może podnieść. 


sterowanie z iPada.... mniam cacuszko :)


Wracając do mojego projektu. Ostatnio trochę przysiedziałem przy modelu 3d naniosłem otwory pod przewody oraz pod obejmy mocujące. Zaktualizowałem również położenie otworów pod silniki tak aby przewody kierowały się do centrum modelu.
Regulatory zamierzam mocować wewnątrz kątownika, Płytka "prądowa" najprawdopodobniej będzie wykonana z płytki uniwersalnej coś na wzór:

Oto zrzuty ekranu modelu po modyfikacjach:



2 komentarze:

OdzioM pisze...

Ciekawe, czy Twoje cudo mnie uniesie... xDD

Kamilos pisze...

jak się grochówki nawpierniczasz to zapewne.. :)