Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 kwietnia 2012

SILNIKI

A więc klamka zapadła. Po wielu analizach doboru mocy oraz pojemności baterii itp. wywnioskowałem ze najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie silnika EMAX GT2215/10 KV1020 oczywiście biorąc pod uwagę również cenę :)


tutaj akurat GT2215/12 ale wygląd podobny

A oto karta pomiarów wykonana na stronie http://www.ecalc.ch/xcoptercalc_e.htm dzięki której pewne wątpliwości zostały rozwiane :)




czyli wg parametrów:

  • Napięcie zasilające: 7,4V - 2S lub 11,1V - 3S
  • KV [liczba obrotów/min /V]: 1100
  • Długość silnika [mm]: 33,5
  • Średnica silnika [mm]: 28,5
  • Średnica wału [mm]: 4
  • Długość wału (użyteczna) [mm]: 16
  • Długość przewodów [mm]: 50
  • Masa [g]: 70
  • Ciąg max: 1200g
  • Zalecana masa modelu [g]: 900 ÷ 1800
  • Średnica śmigła (bez przekładni):GWS 10'x5
  • regulatory 30 A - jeszcze nie wybrane
  • Bateria: LiPo 3300 mAh

5 komentarzy:

OdzioM pisze...

Będziesz umieszczał filmy jak kolejno montujesz swoją maszynę? ;)

Kamilos pisze...

się okaże. A chciałbyś??

OdzioM pisze...

A czemu nie? W końcu fajnie byłoby zobaczyć jak projekt się rozwija. Obserwując zdjęcia widzę, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. ;)

Kamilos pisze...

powoli ale do przodu :p

Desper pisze...

Byle do przodu, film z moich "lotów" :)
http://youtu.be/1leYYAwZZ1Y