Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 maja 2012

SkyBird robimy postępy....

Uffff długo nie pisałem, ale to dla tego że szkoła, praca i życie prywatne nie pozwala mi specjalnie na poświęcenie wiele czasu dla projektu. Na szczęście udało mi się zamówić kolejne elementy, które w zasadzie przyszły nie dawno. Mianowicie regulatory oraz śmigła. 

Śmigiełka:
http://abc-rc.pl/p/83/3338/smigla-gf-10x4-5r-10x4-5-nylon-carbon-duza-sztywnosc-gemfan-smigla-i-akcesoria.html

Regulatory:
 http://abc-rc.pl/p/146/602/esc-hw30a-regulator-66004--esc-silnikow-bezszczotkowych-regulatory-esc.html


A teraz niespodzianka :)

Dzisiaj poświęciłem parę godzin na zmontowanie ramy. Tak Tak jest już wycięta !!!
Parę godzin a to dlatego że wyszły pewne niuanse do poprawy. Nie wiem co mi strzeliło do głowy znając rozstaw otworów kontrolera lotu, zamiast 45 mm między otworami zrobiłem podziałową otworów fi 45 mm w rezultacie czego rozstaw równy jest ok 32 mm. Tak to jest jak coś się projektuje po nocach :) Na szczęście nie jest to tak bardzo kłopotliwy element - będzie nowy :) z poprawionym rozstawem.

Niżej kilka fotek ze zmagań montażu ramy SkyBird'a 






Już niebawem wrzucam elektronikę na pokład. Oj będzie się działo


3 komentarze:

Desper pisze...

Zrezygnuj z życia prywatnego, bo jak ulotnisz, to go nie będzie :)
Czekam na pierwsze filmy.
Mój zaczął latać prawie doskonale, ale zapas osi do silników, ramion i śmigieł musi być pod ręką, bo nieprzewidzianych kretów jest od groma ;) Na mojej elektronice mam niskie wartości PID, ale nie przeszkadza, ważne, że lata :)
Filmy "onboard" z kamery keychain są świetne. Mam tylko problemy z uruchomieniem kompasu i czujnika baro, ale to jest do przełknięcia.
W niedzielę kupiłem inne silniki, polecane RCTimery 2830-11 1000KVh po ~10$ sztuka, lecą pewnie z Shenzen, więc poczekam trochę :)
Powodzenia.

Desper pisze...

btw. możesz zważyć ramę?

Kamilos pisze...

Na wadze pokazało 300g więc myślę ze to jest dobry wynik. Tak podobnie wyliczył mi inventor w trakcie modelowania.