Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 grudnia 2016

Lata mijają...

Witam po bardzo długiej przerwie.

Już nie pamiętam kiedy ostatnio pisałem na blogu. Jednak patrząc na ilości odwiedzin, zauważyłem że liczba ta ciągle rośnie. Dlatego postaram się trochę wytłumaczyć.
Projekt SkyBird nie umarł, jeżeli ktoś tak zdążył pomyśleć :p. Mogę się pochwalić że moje projekty i testy zostały wykorzystane i docenione w pracy inżynierskiej pt.: "Projekt i budowa wielowirnikowca z kamerą IP sprzężoną z siecią komputerową w oparciu o komputerowe techniki wytwarzania"
Praca napisana pod kierunkiem dr inż. Tadeusz Leszczyński. którą oczywiście obroniłem.

W międzyczasie (od ostatniego posta) urodził się syn który już niedługo będzie miał 2 lata. TAK TO JUŻ 2 LATA ;)

Cieszę się że mimo tak długiej nieobecności blog cieszy się zainteresowaniem. Pragnę również polecić kolejne z moich życiowych dzieł: www.kimtek.pl - strona mojej firmy. To kolejny argument dlaczego nie miałem ostatnio czasu na swoje hobby. Mam tylko głęboką nadzieję że niedługo zaskoczę Was nowym projektem... ( coś już powstaje, lecz małymi krokami )

Serdecznie pozdrawiam

Kamil Koniarski 

Zapraszam do obejrzenia niesamowitych lotów dronami - coś co mnie inspiruje:



Brak komentarzy: