Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 maja 2013

Majówka

Dzisiaj piękna pogoda, polatałoby się  :). Rozmyślam nad sposobami zamocowania kamery. Założenia wybiegają sporo naprzód, bowiem z pewnością w przyszłości SkyBird wzbogaci się o gimbal do kamery. Z tego powodu dobrze jak zaplanuję również jego mocowanie.  Niżej kilka rzutów jednej z możliwych opcji mocowania. 






Dodatkowo mogę się pochwalić że od ostatniego posta minęło trochę, ale nie próżnowałem. Udało mi się przetestować nowy soft 2.0 - sprawa wrażenie spokojnej bestii :p, poza tym doszedłem do wniosku że należy zastosować inne śmigła w rozmiarze 11 cali i skoku 5.5 cala. Poprawi to sterowność (wg kalkulatora z http://www.ecalc.ch/xcoptercalc.htm?ecalc&lang=pl) ok 17 %. Czekam za przesyłka :D
Mimo wszystko latało się przyjemnie i stabilnie a trening na symulatorze lotu nauczył mnie czego można się spodziewać podczas manewrów w powietrzu ( poznałem swoje błędy)


Brak komentarzy: